Menu

Dlaczego powinieneś sponsorować maraton rowerów górskich?

Sponsorzy maratonu MTB

Sponsorowanie w postaci gotówki lub wsparcia rzeczowego czyni wielką różnicę dla każdego maratonu MTB. Właściwe partnerstwo otworzy nowe drzwi i wprowadzi wartościowych ludzi do wydarzenia - wszystko to przy jednoczesnym pokazaniu, że Twoja firma troszczy się o społeczność. Oto powody, dla których warto sponsorować maraton rowerów górskich.

Sponsoring to przede wszystkim marketing, i nie bez powodu. Sponsoring może umieścić nazwę Twojej firmy przed dużą, zainteresowaną publicznością i stworzyć pozytywne skojarzenia z Twoją marką poprzez branding wydarzenia, umieszczenie logo i materiały marketingowe. W niedawnym badaniu 84% osób stwierdziło, że jest bardziej skłonnych kupować od firmy, która sponsoruje wspieraną przez nich sprawę, a 82% osób stwierdziło, że ufa sponsorowanym treściom. Sponsoring może również pomóc w budowaniu relacji z pracownikami, klientami i lokalną społecznością poprzez wolontariat i możliwości współpracy filantropijnej. Biorąc pod uwagę tak wiele korzyści, nie ulega wątpliwości, że sponsoring może w znacznym stopniu napędzać budowanie marki i zaangażowania.

Partnerstwo z wydarzeniem daje Ci wspaniałą okazję do oddania się społeczności w znaczący sposób. Sponsorowanie lokalnego wydarzenia to świetny sposób, aby zacząć dostrzegać wpływ Twojej firmy na społeczność. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na wsparcie istniejącego wydarzenia, czy też stworzysz własne, wybór wydarzenia opartego na przyczynach lub organizacji charytatywnej pomoże Ci dokonać znaczącej zmiany w Twojej lokalnej społeczności. Pomaganie w rozwoju i wspieranie lokalnej sceny kolarstwa górskiego to świetny sposób na odwdzięczenie się przy jednoczesnym zaangażowaniu swojej bazy klientów.

Oprócz korzyści dla społeczności, sponsorowanie imprezy jest również doskonałym sposobem na nawiązanie kontaktów z innymi osobami w Twojej lokalnej społeczności. Wspierając imprezę, możesz nawiązać nowe kontakty i znaleźć nowych klientów, dzieląc się swoim logo i informacjami kontaktowymi z innymi uczestnikami imprezy. Możesz również wykorzystać wydarzenie jako okazję do przeprowadzenia wywiadu z potencjalnymi pracownikami i dowiedzieć się więcej o ludziach w Twojej społeczności, którzy lubią kolarstwo górskie.