Loyalty Point Racing Team

Adam Wysocki
warszawa
Wizyty: 2651
CID: 13368
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 65/342 (2454.00 pkt)
Sektor: 2 (418 pkt, 77.5%)
Numer startowy: 1457

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 28/386 (3396.68 pkt)
Sektor: 2 (440 pkt, 87%)
Numer startowy: 1864

Northtec MTB Zimą 2016
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM3: 76/97 (304.48 pkt)
Sektor: 4 (381 pkt, 38.7%)
Numer startowy: 430

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 39/361 (2751.40 pkt)
Sektor: 3 (395 pkt, 65.2%)
Numer startowy: 2110

Mazovia MTB Zimą 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 77/87 (358.51 pkt)
Sektor: 6 (359 pkt, 29.1%)
Numer startowy: 2568

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 96/568 (1822.16 pkt)
Sektor: 4 (378 pkt, 57.4%)
Numer startowy: 1592

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 93/637 (1844.85 pkt)
Fit FM3: 245/681 (298.41 pkt)
Sektor: 3 (395 pkt, 71%)
Numer startowy: 3102

Santini Northtec MTB Zimą 2013
Klasyfikacja Generalna:
Fit FM3: 23/114 (320.58 pkt)
Sektor: 4 (390 pkt, 66%)
Numer startowy: 900

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 348/1128 (1015.82 pkt)
Fit FM3: 41/567 (1015.82 pkt)
Sektor: 6 (357 pkt, 41.6%)
Numer startowy: 2497

Przejdź do profilu drużyny

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2012-10-07 Nowy Dwór Fit (FM3) 35 km 23.2 01:30:21
79.8%
79.8%
79.8%
79.8%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Fit (FM3) 30 km 22.2 01:20:56
78.7%
78.7%
78.7%
78.7%
2012-05-13 Legionowo Fit (FM3) 30 km 20.6 01:27:17
69.3%
69.3%
72.3%
72.3%
2012-08-26 Skarżysko Fit (FM3) 33 km 23.5 01:24:12
75%
75%
76.5%
76.5%
2012-04-01 Otwock Fit (FM3) 24 km 17.1 01:24:09
60.9%
60.9%
62.3%
62.3%
2012-04-22 Chorzele Fit (FM3) 33 km 21.3 01:33:02
70.9%
70.9%
75.4%
75.4%
2012-04-15 Piaseczno Fit (FM3) 21 km 16.3 01:17:14
58.4%
58.4%
62.9%
62.9%
2013-10-06 Płock Mega (M3) 54 km 24.8 02:10:53
77.1%
77.1%
78.1%
78.1%
2013-08-18 Ełk Mega (M3) 61 km 23.5 02:36:04
77.5%
77.5%
77.9%
77.9%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M3) 69 km 21.1 03:16:02
75.6%
75.6%
78.5%
78.5%
2013-03-23 Mrozy Fit (FM3) 20 km 16.9 01:11:06
71.7%
71.7%
77.3%
77.3%
2013-03-10 Karczew Fit (FM3) 19 km 20.5 00:55:43
77.9%
77.9%
83%
83%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M3) 57 km 24.9 02:17:18
80.2%
80.2%
80.2%
80.2%
2013-06-08 Otwock Mega (M3) 45 km 18.1 02:29:11
69.3%
69.3%
69.8%
69.8%
2013-06-16 Kozienice Mega (M3) 70 km 25.0 02:48:10
76.3%
76.3%
76.8%
76.8%
2013-04-21 Legionowo Fit (FM3) 31 km 23.8 01:18:08
80.3%
80.3%
80.4%
80.4%
2013-02-24 Jabłonna Fit (FM3) 18 km 12.3 01:27:30
65.8%
65.8%
69.3%
69.3%
2013-05-19 Piaseczno Fit (FM3) 25 km 21.0 01:11:26
67%
67%
68.8%
68.8%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Mega (M3) 50 km 17.0 02:56:31
59.7%
59.7%
62.4%
62.4%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Mega (M3) 68 km 20.6 03:17:57
71%
71%
71%
71%
2014-06-07 Puławy Mega (M3) 47 km 19.2 02:27:05
65.6%
65.6%
69.3%
69.3%
2014-04-27 Chorzele Mega (M3) 56 km 22.7 02:28:11
80.3%
80.3%
80.3%
80.3%
2014-04-13 Legionowo Mega (M3) 46 km 22.5 02:02:35
81.4%
81.4%
81.4%
81.4%
2015-03-22 Długosiodło Mega (M3) 42 km 19.8 02:07:34
71.7%
71.7%
71.7%
71.7%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM3) 50 km 20.4 02:26:42
74.1%
74.1%
74.7%
74.7%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM3) 52 km 22.2 02:20:34
76.1%
76.1%
78.7%
78.7%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM3) 48 km 25.4 01:53:18
81.9%
81.9%
85.7%
85.7%
2015-04-12 Legionowo Mega (MM3) 46 km 20.8 02:12:25
72.5%
72.5%
72.5%
72.5%
2015-08-15 Supraśl Mega (MM3) 58 km 20.9 02:46:23
76%
76%
76%
76%
2015-05-24 Mrozy Mega (MM3) 48 km 24.1 01:59:22
80.4%
80.4%
82.7%
82.7%
2015-06-21 Rogów Mega (MM3) 56 km 23.5 02:23:02
80%
80%
80%
80%
2016-01-24 Jabłonna Fit (FM3) 25 km 19.6 01:16:42
76.1%
76.1%
76.1%
76.1%
2016-10-08 Piaseczno Mega (MM3) 49 km 25.8 01:54:07
86.2%
86.2%
87.4%
87.4%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MM3) 52 km 23.2 02:14:30
81.9%
81.9%
82.8%
82.8%
2016-09-17 Rawa Maz. Mega (MM3) 48 km 26.0 01:50:56
85.2%
85.2%
85.7%
85.7%
2016-08-13 Ełk Mega (MM3) 55 km 19.7 02:47:39
79.7%
79.7%
83.5%
83.5%
2016-09-11 Toruń Mega (MM3) 54 km 29.5 01:49:55
89.8%
89.8%
89.9%
89.9%
2016-08-28 Brodnica Mega (MM3) 59 km 22.0 02:41:13
78.4%
78.4%
83.6%
83.6%
2016-10-01 Kielce Mega (MM3) 48 km 20.8 02:18:13
78.6%
78.6%
87.9%
87.9%
2016-07-31 Grudziądz Mega (MM3) 52 km 21.4 02:25:37
76.3%
76.3%
78.4%
78.4%
2017-05-07 Ciechanów Mega (MM3) 52 km 20.1 02:34:52
79.8%
79.8%
82.8%
82.8%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Mega (MM3) 57 km 24.3 02:20:36
84.7%
84.7%
86.8%
86.8%
2017-06-15 Puławy Mega (MM3) 59 km 19.1 03:05:05
75.4%
75.4%
76.7%
76.7%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM3) 54 km 24.0 02:14:51
82.6%
82.6%
83.1%
83.1%
2017-05-27 Kołacinek wycof.
2017-04-02 Józefów Mega (MM3) 56 km 19.8 02:49:55
78.3%
78.3%
84.3%
84.3%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM3) 50 km 20.8 02:24:20
77%
77%
77%
77%
Starty: 0 z 47 (2112 km, 4 dni i 1 godz. 48 min. 52 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - Merida Matts 300V
rama: Matts TFS Comp-V-Single
widelec: Spinner SW7 80 mm
korba: Shimano M430 44-32-22
prze. przód: Deore XT FD-M771 28,6-31,8-34,9
prze. tył: SLX-9
hamulec przód: V-BRAKE SHIMANO DEORE BR-T610
hamulec tył: V-BRAKE SHIMANO DEORE BR-T610
opona przód: Michelin Wild Race-`r Ultimate 26x2.1
opona tył: Hutchinson Piranha 26x2.0
obręcz przód: Mavic Crossride
obręcz tył: Mavic Crossride
piasta przód: Mavic
piasta tył: Mavic
szprychy:
dętki:
manetki: Shimano SL-M590 3x9
klamki: AVID
kierownica: XM Comp CEN 31.8 R20 620
mostek: XM Speed CEN 31.8 7
sztyca: XM Speed D SB20 31.6
siodło: SUNN SDG
chwyty:
łańcuch:
kaseta: Shimano CS-HG61-9 11-32
pedały: PD-M520
waga roweru: 12.20 kg

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy