Loyalty Point Racing Team

Piotr Klimaszewski
Warszawa
Nr startowy: 440
Wizyty: 5412
CID: 304
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019

Pro MM4: 1/48 (4371.99 pkt)

Northtec MTB Zimą 2019
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM4: 12/29 (861.40 pkt)
Sektor: 2 (431 pkt, 61.1%)
Numer startowy: 172

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
Pro MM4: 2/70 (4701.59 pkt)
Sektor: 1 (472 pkt, 94%)
Numer startowy: 1294

Northtec MTB Zimą 2018
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 7/34 (1369.22 pkt)
Sektor: 1 (452 pkt, 83.3%)
Numer startowy: 210

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM4: 3/34 (4767.72 pkt)
Sektor: 1 (460 pkt, 93.6%)
Numer startowy: 455

Northtec MTB Zimą 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 7/29 (1387.30 pkt)
Sektor: 2 (446 pkt, 78.8%)
Numer startowy: 286

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM4: 2/41 (4732.79 pkt)
Mega MM4: 95/153 (441.94 pkt)
Sektor: 1 (462 pkt, 94.5%)
Numer startowy: 220

Northtec MTB Zimą 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 6/33 (1330.80 pkt)
Sektor: 2 (436 pkt, 77.9%)
Numer startowy: 164

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM3: 6/61 (4338.25 pkt)
Sektor: 2 (450 pkt, 91.5%)
Numer startowy: 220

Mazovia MTB Zimą 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM3: 16/87 (865.56 pkt)
Sektor: 2 (437 pkt, 77.2%)
Numer startowy: 154

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Główna GMGM4: 4/67 (4851.34 pkt)
Sektor: 2 (448 pkt, 91.7%)
Numer startowy: 220

Santini Northtec MTB Zimą 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 8/73 (686.09 pkt)
Sektor: 2 (438 pkt, 78.4%)
Numer startowy: 455

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Główna GM4: 5/45 (2691.52 pkt)
Mega MM4: 12/386 (3211.39 pkt)
Sektor: 1 (456 pkt, 95.1%)
Numer startowy: 440

Santini Northtec MTB Zimą 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega M4: 11/51 (651.95 pkt)
Sektor: 3 (413 pkt, 76.8%)
Numer startowy: 440

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 6/603 (4873.70 pkt)
Sektor: 2 (445 pkt, 91.9%)
Numer startowy: 440

Northtec MTB Zimą 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 15/62 (329.24 pkt)
Mega M4: 15/114 (700.63 pkt)
Sektor: 3 (412 pkt, 72.3%)
Numer startowy: 220

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 12/1017 (4187.40 pkt)
Sektor: 1 (451 pkt, 92.9%)

Northtec MTB Zimą 2011
Klasyfikacja Generalna:
Mega M3: 19/125 (713.84 pkt)
Sektor: 2 (426 pkt, 66.7%)
Numer startowy: 220

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 9/818 (4234.83 pkt)
Sektor: 1 (460 pkt, 90.5%)
Numer startowy: 220

Northtec MTB Zimą 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M3: 9/116 (686.46 pkt)
Sektor: 2 (426 pkt, 81.8%)
Numer startowy: 153

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 29/2885 (3729 pkt)
Główna M3: 13/998 (3760 pkt)
Mega Open: (0 pkt)
Mega M3: (0 pkt)
Sektor: 2 (432 pkt, 87.1%)
Numer startowy: 220

Mazovia MTB Marathon 2008
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 60/2425 (3356 pkt)
Główna M3: 19/790 (3361 pkt)
Mega Open: 546/2207 (1350 pkt)
Mega M3: 180/716 (1367 pkt)
Sektor: II (420 pkt, 84.4%)
Numer startowy: 220
Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2019-04-07 Legionowo Pro (GM4) 63 km 24.1 02:36:36
82.2%
82.2%
87.2%
87.2%
2019-04-14 Mława Pro (GM4) 58 km 23.7 02:26:41
81.8%
81.8%
94.2%
94.2%
2019-05-05 Rawa Mazowiecka Pro (GM4) 60 km 23.3 02:34:40
86.1%
86.1%
91%
91%
2019-05-19 Puławy wycof.
2019-06-02 Andrespol Pro (GM4) 68 km 24.1 02:49:16
90%
90%
96.5%
96.5%
2019-06-16 Ciechanów Pro (GM4) 68 km 23.9 02:50:42
85%
85%
86.7%
86.7%
2019-06-30 Brodnica Pro (GM4) 68 km 21.8 03:06:52
85.5%
85.5%
96.3%
96.3%
2019-07-28 Olsztyn Pro (GM4) 75 km 21.1 03:33:12
76.7%
76.7%
80.7%
80.7%
2019-08-15 Ełk Pro (GM4) 65 km 16.4 03:57:23
81%
81%
96%
96%
2019-08-16 Ełk ½Pro (MM4) 45 km 19.7 02:17:07
93%
93%
93.5%
93.5%
2019-08-17 Stare Juchy ½Pro (MM4) 42 km 23.9 01:45:33
92.5%
92.5%
92.6%
92.6%
2019-08-18 Prostki ½Pro (MM4) 53 km 25.4 02:05:13
88.9%
88.9%
93.4%
93.4%
2007-07-14 Pisanica Giga (M3) 91 km 28.8 03:09:34
94.5%
94.5%
94.5%
94.5%
2007-07-13 Prostki Mega (M3) 65 km 28.0 02:19:30
89.8%
89.8%
89.8%
89.8%
2007-01-14 Maków Mega (M3) 42 km 18.9 02:13:27
75.2%
75.2%
76.3%
76.3%
2006-10-08 Leszno Mega (M3) 51 km 22.0 02:19:24
78.6%
78.6%
78.6%
78.6%
2006-09-23 Jabłonna Mega (M3) 50 km 15.9 03:08:34
53.7%
53.7%
54.1%
54.1%
2007-09-30 Jabłonna Giga (M3) 80 km 30.3 02:38:30
88.3%
88.3%
90.5%
90.5%
2007-09-09 Józefów Giga (M3) 88 km 22.2 03:57:34
87.6%
87.6%
87.6%
87.6%
2007-08-19 Mława Giga (M3) 80 km 23.2 03:26:56
87.4%
87.4%
88.6%
88.6%
2007-07-29 Nidzica Mega (M3) 53 km 24.4 02:10:19
82.3%
82.3%
82.3%
82.3%
2007-06-17 Żyrardów Giga (M3) 95 km 25.3 03:45:15
83.7%
83.7%
85.7%
85.7%
2007-05-03 Warszawa Mega (M3) 57 km 22.6 02:31:16
79.8%
79.8%
80.8%
80.8%
2008-10-12 Łomianki Giga (M3) 63 km 25.8 02:26:43
90.2%
90.2%
91.3%
91.3%
2007-04-01 Otwock Mega (M3) 39 km 21.7 01:47:41
76.2%
76.2%
79%
79%
2008-04-13 Otwock Mega (M3) 57 km 21.6 02:38:32
80.5%
80.5%
84.1%
84.1%
2008-08-17 Ełk Giga (M3) 75 km 25.8 02:54:13
83%
83%
83.2%
83.2%
2008-08-15 Prostki Giga (M3) 65 km 26.9 02:25:03
89.4%
89.4%
97.2%
97.2%
2008-09-07 Józefów Giga (M3) 68 km 23.4 02:54:39
82.8%
82.8%
82.9%
82.9%
2008-08-03 Nidzica Giga (M3) 86 km 22.0 03:54:31
80%
80%
80%
80%
2008-09-21 Piaseczno Giga (M3) 87 km 21.9 03:58:11
80.6%
80.6%
80.6%
80.6%
2008-10-05 Jabłonna Giga (M3) 77 km 26.4 02:54:57
87.6%
87.6%
88%
88%
2008-08-16 Ełk Giga (M3) 93 km 26.3 03:31:50
83.9%
83.9%
84.5%
84.5%
2008-06-08 Żyrardów Mega (M3) 47 km 27.2 01:43:35
85.8%
85.8%
85.8%
85.8%
2008-04-27 Łódź Mega (M3) 54 km 24.5 02:12:08
85.3%
85.3%
85.7%
85.7%
2007-07-15 Ełk Giga (M3) 83 km 26.7 03:06:18
90.8%
90.8%
91.1%
91.1%
2008-02-03 Mrozy Giga (M3) 51 km 21.2 02:24:34
73.7%
73.7%
76.6%
76.6%
2008-05-24 Supraśl Mega (M3) 58 km 21.8 02:39:49
85.9%
85.9%
86.1%
86.1%
2008-05-11 Warszawa Giga (M3) 86 km 24.5 03:30:32
87%
87%
87%
87%
2008-05-25 Supraśl Mega (M3) 69 km 23.2 02:58:28
87.9%
87.9%
88.9%
88.9%
2008-05-23 Białystok Czasówka 9 km 30.3 00:17:49
83.3%
83.3%
84.4%
84.4%
2009-05-01 Białystok Mega (M3) 16 km 26.3 00:36:32
84%
84%
88.9%
88.9%
2009-06-14 Stare Juchy Mega (M3) 65 km 22.3 02:55:16
82.2%
82.2%
84.9%
84.9%
2009-06-13 Prostki Mega (M3) 56 km 25.8 02:10:01
89.7%
89.7%
91.2%
91.2%
2009-05-03 Wasilków Mega (M3) 03:26:57
61.8%
61.8%
73.7%
73.7%
2009-10-11 Łomianki Giga (M3) 86 km 23.5 03:39:49
86.3%
86.3%
91.5%
91.5%
2009-07-19 Szydłowiec Giga (M3) 64 km 19.9 03:13:15
80.3%
80.3%
84.6%
84.6%
2009-04-05 Łódź Giga (M3) 80 km 23.1 03:27:34
78.2%
78.2%
79.7%
79.7%
2009-10-04 Jabłonna Giga (M3) 67 km 24.5 02:43:47
86.3%
86.3%
86.3%
86.3%
2009-08-23 Mława Giga (M3) 96 km 25.3 03:47:34
88.4%
88.4%
91.4%
91.4%
2009-09-20 Radom Giga (M3) 85 km 27.9 03:03:04
91.9%
91.9%
91.9%
91.9%
2009-08-09 Nidzica Giga (M3) 86 km 25.8 03:20:07
88.6%
88.6%
88.6%
88.6%
2009-05-17 Piaseczno Giga (M3) 95 km 26.0 03:39:14
88.6%
88.6%
90%
90%
2009-09-06 Józefów Giga (M3) 76 km 22.4 03:23:38
90.4%
90.4%
90.8%
90.8%
2009-06-12 Ełk Giga (M3) 96 km 26.1 03:40:56
86.1%
86.1%
86.5%
86.5%
2009-05-02 Supraśl Giga (M3) 98 km 20.0 04:54:34
80.1%
80.1%
84%
84%
2009-05-31 Warszawa Giga (M3) 88 km 23.0 03:49:22
81.7%
81.7%
83%
83%
2009-04-19 Otwock Giga (M3) 78 km 22.9 03:24:11
86.9%
86.9%
87.3%
87.3%
2010-03-28 Józefów Mega (M3) 42 km 22.7 01:51:06
85.1%
85.1%
85.1%
85.1%
2010-03-07 Karczew Mega (M3) 33 km 22.1 01:29:32
85.4%
85.4%
86.5%
86.5%
2010-02-21 Mrozy Mega (M3) 28 km 14.1 01:59:17
77.1%
77.1%
77.1%
77.1%
2010-10-03 Łomianki Mega (M3) 57 km 27.6 02:03:50
91.9%
91.9%
91.9%
91.9%
2010-06-06 Wieliczki Mega (M3) 65 km 31.9 02:02:12
94.4%
94.4%
94.4%
94.4%
2010-06-05 Prostki Mega (M3) 56 km 24.7 02:15:47
90.6%
90.6%
93.8%
93.8%
2010-09-26 Nowy Dwór Giga (M3) 66 km 25.1 02:37:44
92%
92%
92.1%
92.1%
2010-09-05 Pułtusk Giga (M3) 92 km 23.6 03:53:31
84.7%
84.7%
84.7%
84.7%
2010-08-08 Supraśl Giga (M3) 91 km 25.2 03:37:00
88.2%
88.2%
89.9%
89.9%
2010-07-25 Skarżysko Giga (M3) 100 km 21.8 04:34:42
79.2%
79.2%
79.2%
79.2%
2010-06-20 Lublin Giga (M3) 76 km 16.7 04:33:35
75.3%
75.3%
79.8%
79.8%
2010-05-23 Piaseczno Giga (M3) 102 km 22.0 04:37:53
83.9%
83.9%
89.5%
89.5%
2010-06-04 Ełk Giga (M3) 74 km 24.9 02:58:34
85.8%
85.8%
88.3%
88.3%
2010-05-09 Otwock Giga (M3) 76 km 22.5 03:22:22
84%
84%
85.7%
85.7%
2010-05-02 Nidzica Giga (M3) 101 km 24.8 04:04:11
87.3%
87.3%
87.3%
87.3%
2010-04-25 Zgierz Giga (M3) 81 km 22.9 03:32:30
82.8%
82.8%
88.4%
88.4%
2011-03-20 Mrozy Mega (M3) 39 km 21.7 01:47:43
85%
85%
90.3%
90.3%
2011-03-06 Józefów Mega (M3) 40 km 23.0 01:44:28
85.2%
85.2%
88.1%
88.1%
2011-02-06 Karczew Mega (M3) 37 km 15.9 02:19:42
70.8%
70.8%
74.1%
74.1%
2011-04-03 Otwock Giga (M3) 71 km 20.6 03:27:13
78.4%
78.4%
83%
83%
2011-04-17 Chorzele Giga (M3) 90 km 20.9 04:17:47
78.7%
78.7%
80.8%
80.8%
2011-05-03 Sierpc Giga (M3) 91 km 24.5 03:42:54
87.3%
87.3%
87.3%
87.3%
2011-05-15 Legionowo Giga (M3) 78 km 27.9 02:47:40
90.2%
90.2%
90.2%
90.2%
2011-05-29 Olsztyn Giga (M3) 85 km 25.0 03:24:22
84%
84%
84%
84%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Giga (M3) 77 km 26.5 02:54:31
88.6%
88.6%
89.5%
89.5%
2011-06-26 Szczytno Giga (M3) 86 km 26.8 03:12:51
85.2%
85.2%
85.6%
85.6%
2011-07-31 Supraśl Giga (M3) 95 km 22.0 04:18:32
77.8%
77.8%
81%
81%
2011-08-13 Ełk Giga (M3) 78 km 24.9 03:07:36
83.5%
83.5%
84.7%
84.7%
2011-08-28 Skarżysko Giga (M3) 84 km 23.4 03:35:07
84.4%
84.4%
86.5%
86.5%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Giga (M3) 70 km 25.2 02:46:38
87.6%
87.6%
87.8%
87.8%
2011-09-24 Toruń Giga (M3) 82 km 25.4 03:13:52
86.2%
86.2%
86.3%
86.3%
2011-10-02 Łomianki Mega (M3) 52 km 28.6 01:49:16
92.7%
92.7%
92.7%
92.7%
2012-03-18 Józefów Mega (M4) 38 km 21.0 01:48:31
78.4%
78.4%
86.6%
86.6%
2012-03-04 Mrozy Mega (M4) 38 km 19.3 01:57:53
76.4%
76.4%
83.3%
83.3%
2012-02-19 Karczew Mega (M4) 26 km 20.0 01:17:55
82.3%
82.3%
88.5%
88.5%
2012-10-07 Nowy Dwór Giga (M4) 90 km 23.6 03:48:23
85.7%
85.7%
85.7%
85.7%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Giga (M4) 77 km 25.8 02:58:47
90.4%
90.4%
94.2%
94.2%
2012-09-09 Ciechanów Giga (M4) 74 km 26.5 02:47:41
87.6%
87.6%
89.3%
89.3%
2012-08-26 Skarżysko Giga (M4) 89 km 21.3 04:10:54
82.8%
82.8%
85.1%
85.1%
2012-08-11 Ełk Giga (M4) 88 km 28.1 03:08:14
87.2%
87.2%
94.8%
94.8%
2012-08-12 Orzysz Giga (M4) 82 km 25.1 03:16:10
81.2%
81.2%
84.2%
84.2%
2012-07-29 Supraśl Giga (M4) 79 km 18.7 04:13:50
71.7%
71.7%
80.6%
80.6%
2012-06-17 Lublin Giga (M4) 88 km 24.1 03:38:58
84.5%
84.5%
89.5%
89.5%
2012-05-06 Olsztyn Giga (M4) 93 km 24.7 03:46:04
86.6%
86.6%
91.7%
91.7%
2012-05-27 Toruń Giga (M4) 82 km 25.3 03:14:10
83.9%
83.9%
88.7%
88.7%
2012-05-13 Legionowo Giga (M4) 82 km 26.1 03:08:21
88.7%
88.7%
91.6%
91.6%
2012-04-22 Chorzele Giga (M4) 82 km 21.8 03:45:39
79.1%
79.1%
86.8%
86.8%
2012-04-15 Piaseczno Giga (M4) 88 km 21.5 04:05:20
75.8%
75.8%
81.6%
81.6%
2012-04-01 Otwock Giga (M4) 70 km 21.0 03:20:26
76.5%
76.5%
84%
84%
2013-10-06 Płock Mega (M4) 54 km 29.6 01:49:30
92.1%
92.1%
94.8%
94.8%
2013-03-23 Mrozy Mega (M4) 35 km 16.0 02:11:25
75.8%
75.8%
75.8%
75.8%
2013-03-10 Karczew Mega (M4) 37 km 19.3 01:55:15
82.5%
82.5%
87.2%
87.2%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M4) 69 km 25.1 02:44:44
89.9%
89.9%
89.9%
89.9%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M4) 57 km 27.9 02:02:28
89.9%
89.9%
91.3%
91.3%
2013-09-01 Skarżysko-Kam. Giga (M4) 95 km 25.5 03:43:56
87.9%
87.9%
93.7%
93.7%
2013-08-18 Ełk Mega (M4) 61 km 25.5 02:23:38
84.2%
84.2%
87.3%
87.3%
2013-08-17 Orzysz Mega (M4) 56 km 27.3 02:03:09
83.3%
83.3%
86.3%
86.3%
2013-07-28 Supraśl Giga (M4) 80 km 24.2 03:18:25
83.9%
83.9%
88.6%
88.6%
2013-07-14 Nałęczów Giga (M4) 86 km 22.8 03:45:57
83.1%
83.1%
86.4%
86.4%
2013-02-24 Jabłonna Mega (M4) 35 km 14.9 02:20:59
65.8%
65.8%
65.8%
65.8%
2013-07-13 Puławy Mega (M4) 55 km 27.8 01:58:34
88.1%
88.1%
92.1%
92.1%
2013-06-30 Olsztyn Giga (M4) 90 km 26.8 03:21:36
89.1%
89.1%
90%
90%
2013-06-16 Kozienice Giga (M4) 103 km 28.1 03:40:19
87%
87%
87.6%
87.6%
2013-06-08 Otwock Giga (M4) 67 km 19.6 03:24:46
83.3%
83.3%
83.3%
83.3%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M4) 57 km 27.6 02:03:48
90%
90%
92.3%
92.3%
2013-05-04 Bydgoszcz Mega (M4) 47 km 24.9 01:53:06
84.2%
84.2%
85.1%
85.1%
2013-05-03 Toruń Giga (M4) 82 km 25.3 03:14:11
85.9%
85.9%
88.7%
88.7%
2013-04-21 Legionowo Mega (M4) 55 km 25.0 02:12:12
83.7%
83.7%
83.7%
83.7%
2014-03-23 Mrozy Mega (M4) 37 km 26.4 01:24:05
84%
84%
84%
84%
2014-03-09 Pomiechówek Mega (M4) 35 km 22.4 01:33:46
87.6%
87.6%
87.6%
87.6%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Giga (M4) 80 km 22.4 03:34:12
88.1%
88.1%
88.1%
88.1%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Giga (M4) 76 km 21.1 03:35:41
81.5%
81.5%
81.5%
81.5%
2014-09-07 Rawa Maz. Giga (M4) 62 km 29.5 02:06:16
91.2%
91.2%
91.2%
91.2%
2014-08-31 Olsztyn Giga (M4) 88 km 27.7 03:10:35
86.3%
86.3%
86.3%
86.3%
2014-08-15 Orzysz Giga (M4) 81 km 26.6 03:02:50
83.9%
83.9%
83.9%
83.9%
2014-07-13 Skarżysko-Kam. Giga (M4) 94 km 20.2 04:39:49
83.7%
83.7%
84.8%
84.8%
2014-06-19 Gołdap Giga (M4) 92 km 28.6 03:12:55
90.3%
90.3%
90.3%
90.3%
2014-06-08 Nałęczów Giga (M4) 82 km 28.1 02:54:58
89.2%
89.2%
90.3%
90.3%
2014-06-07 Puławy Giga (M4) 71 km 25.1 02:49:49
85.5%
85.5%
93.4%
93.4%
2014-05-25 Supraśl Giga (M4) 82 km 22.2 03:42:06
78.6%
78.6%
79%
79%
2014-05-18 Piaseczno Giga (M4) 86 km 24.4 03:31:34
85.8%
85.8%
86.4%
86.4%
2014-05-04 Toruń Giga (M4) 78 km 25.8 03:01:15
86.7%
86.7%
86.7%
86.7%
2014-04-27 Chorzele Giga (M4) 86 km 24.6 03:29:56
88%
88%
89.6%
89.6%
2014-04-13 Legionowo Giga (M4) 69 km 25.3 02:43:25
91.8%
91.8%
92.6%
92.6%
2015-03-22 Długosiodło Mega (M3) 42 km 24.1 01:44:36
87.4%
87.4%
87.4%
87.4%
2015-02-08 Jabłonna Mega (M3) 39 km 24.0 01:37:22
85.3%
85.3%
85.3%
85.3%
2015-03-08 Karczew Mega (M3) 40 km 23.4 01:42:27
85.7%
85.7%
85.7%
85.7%
2015-09-20 Rawa Maz. Giga (GM3) 72 km 26.9 02:40:52
91%
91%
91.3%
91.3%
2015-08-29 Przasnysz Fit (FM3) 45 km 41.7 01:04:49
99.1%
99.1%
99.2%
99.2%
2015-05-03 Piaseczno Giga (GM3) 81 km 27.5 02:56:56
88.8%
88.8%
90.3%
90.3%
2015-04-12 Legionowo Giga (GM3) 70 km 24.5 02:51:20
86.6%
86.6%
86.6%
86.6%
2015-06-06 Konstancin Fit (FM3) 23 km 40.6 00:33:58
86.4%
86.4%
86.4%
86.4%
2015-08-16 Ełk Giga (GM3) 70 km 23.5 02:58:57
89%
89%
89%
89%
2015-09-19 Rawa Maz. Fit (FM3) 39 km 36.8 01:03:34
99.9%
99.9%
99.9%
99.9%
2015-08-15 Supraśl Giga (GM3) 82 km 22.4 03:40:01
82.6%
82.6%
82.6%
82.6%
2015-08-30 Ciechanów Giga (GM3) 83 km 24.5 03:23:39
88.2%
88.2%
89.5%
89.5%
2015-08-02 Brodnica Giga (GM3) 81 km 28.1 02:53:10
92.7%
92.7%
92.7%
92.7%
2015-06-07 Puławy Giga (GM3) 92 km 26.5 03:28:39
86.7%
86.7%
86.7%
86.7%
2015-10-04 Nowy Dwór Giga (GM3) 80 km 25.5 03:08:05
88.9%
88.9%
90.4%
90.4%
2015-04-26 Józefów Giga (GM3) 70 km 25.4 02:45:08
87.4%
87.4%
87.6%
87.6%
2015-06-20 Głowno Fit (FM3) 36 km 37.8 00:57:10
99.8%
99.8%
99.9%
99.9%
2015-05-24 Mrozy Giga (GM3) 90 km 26.8 03:21:34
92.2%
92.2%
92.2%
92.2%
2016-01-24 Jabłonna Mega (MM4) 44 km 22.9 01:55:23
86.4%
86.4%
87.2%
87.2%
2016-02-14 Karczew Mega (MM4) 40 km 22.6 01:46:03
87.1%
87.1%
87.3%
87.3%
2016-02-28 Długosiodło Mega (MM4) 42 km 25.1 01:40:16
87%
87%
87%
87%
2016-03-13 Mrozy Mega (MM4) 37 km 24.3 01:31:22
86%
86%
91.6%
91.6%
2016-09-18 Rawa Maz. Mega (MM4) 120 km 40.3 02:58:38
96.7%
96.7%
96.7%
96.7%
2016-08-14 Prostki Mega (MM4) 54 km 24.9 02:10:20
83.8%
83.8%
94.6%
94.6%
2016-06-05 Tłuszcz Mega (MM4) 103 km 43.0 02:23:39
95.5%
95.5%
95.6%
95.6%
2016-08-20 Radzymin Mega (MM4) 98 km 44.0 02:13:45
99.2%
99.2%
99.9%
99.9%
2016-10-02 Klembów Mega (MM4) 82 km 43.5 01:53:07
99.9%
99.9%
99.9%
99.9%
2016-08-28 Brodnica Giga (GM4) 84 km 23.4 03:35:20
85.6%
85.6%
93.3%
93.3%
2016-08-06 Tuszyn Mega (MM4) 110 km 42.0 02:37:04
99.3%
99.3%
99.6%
99.6%
2016-05-03 Nałęczów Mega (MM4) 90 km 33.2 02:42:26
90.6%
90.6%
90.9%
90.9%
2016-10-01 Kielce Mega (MM4) 48 km 20.0 02:23:40
75.6%
75.6%
88.4%
88.4%
2016-10-08 Piaseczno Giga (GM4) 76 km 26.6 02:51:44
92.4%
92.4%
100%
100%
2016-05-29 Rogów Giga (GM4) 84 km 25.3 03:19:28
88%
88%
94%
94%
2016-09-17 Rawa Maz. Giga (GM4) 73 km 26.2 02:47:10
92.3%
92.3%
98.5%
98.5%
2016-07-31 Grudziądz Giga (GM4) 87 km 23.9 03:38:09
87.1%
87.1%
98.6%
98.6%
2016-07-17 Olsztyn Giga (GM4) 75 km 23.6 03:10:31
83.7%
83.7%
96.4%
96.4%
2016-06-12 Ciechanów Giga (GM4) 83 km 25.6 03:14:11
92.6%
92.6%
100%
100%
2016-08-15 Sypitki Mega (MM4) 56 km 27.3 02:03:17
95.1%
95.1%
99%
99%
2016-08-13 Ełk Giga (GM4) 78 km 20.5 03:47:51
89.7%
89.7%
100%
100%
2016-05-01 Puławy Giga (GM4) 78 km 22.4 03:28:30
88.5%
88.5%
96.8%
96.8%
2016-04-03 Legionowo Giga (GM4) 74 km 20.3 03:38:27
76.4%
76.4%
87.4%
87.4%
2016-04-17 Józefów Giga (GM4) 84 km 23.2 03:37:08
87.2%
87.2%
98.4%
98.4%
2017-02-26 Mrozy Mega (MM4) 40 km 20.7 01:55:42
83.4%
83.4%
88.3%
88.3%
2017-01-22 Jabłonna (Chotomów) Mega (MM4) 44 km 23.2 01:53:44
88.6%
88.6%
93.5%
93.5%
2017-02-05 Karczew Mega (MM4) 40 km 20.6 01:56:30
86.3%
86.3%
92.8%
92.8%
2017-03-12 Długosiodło Mega (MM4) 41 km 25.0 01:38:27
89.6%
89.6%
91.1%
91.1%
2017-08-12 Ełk Giga (GM4) 78 km 19.0 04:06:23
86.7%
86.7%
94.1%
94.1%
2017-08-27 Brodnica Giga (GM4) 81 km 22.7 03:33:38
91.6%
91.6%
99.4%
99.4%
2017-05-20 Piaseczno Giga (GM4) 85 km 26.0 03:16:10
95.7%
95.7%
98.4%
98.4%
2017-04-29 Łódź Giga (GM4) 64 km 22.0 02:54:21
84.6%
84.6%
90.7%
90.7%
2017-07-08 Tuszyn Fit (FM4) 67 km 40.3 01:39:38
99.9%
99.9%
99.9%
99.9%
2017-10-01 Mława Giga (GM4) 73 km 24.4 02:59:36
90.3%
90.3%
100%
100%
2017-05-01 Nałęczów Mega (MM4) 90 km 33.3 02:42:24
89.9%
89.9%
90%
90%
2017-10-14 Toruń Giga (GM4) 70 km 23.1 03:01:42
90.6%
90.6%
100%
100%
2017-08-14 Sypitki Mega (MM4) 52 km 30.2 01:43:21
93.5%
93.5%
95.6%
95.6%
2017-05-28 Głowno Mega (MM4) 110 km 39.4 02:47:29
95.6%
95.6%
96.1%
96.1%
2017-07-30 Olsztyn Giga (GM4) 82 km 24.6 03:19:45
89.8%
89.8%
98.9%
98.9%
2017-04-09 Legionowo Giga (GM4) 70 km 23.2 03:00:43
90.6%
90.6%
97.7%
97.7%
2017-08-13 Prostki Mega (MM4) 55 km 25.1 02:11:43
90.8%
90.8%
97.6%
97.6%
2017-06-15 Puławy Giga (GM4) 88 km 22.1 03:58:51
90.2%
90.2%
98.7%
98.7%
2017-05-27 Kołacinek Giga (GM4) 76 km 27.7 02:44:42
97.7%
97.7%
100%
100%
2017-04-02 Józefów Giga (GM4) 84 km 21.7 03:52:03
87.3%
87.3%
96.2%
96.2%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Giga (GM4) 78 km 25.7 03:01:58
92.3%
92.3%
99.2%
99.2%
2017-05-07 Ciechanów Giga (GM4) 72 km 23.2 03:06:22
91.3%
91.3%
95.9%
95.9%
2018-03-04 Karczew Mega (MM4) 36 km 25.4 01:25:06
90.4%
90.4%
90.4%
90.4%
2018-02-18 Mrozy (Jeruzal) Mega (MM4) 43 km 27.0 01:35:26
90.2%
90.2%
91.4%
91.4%
2018-02-04 Jabłonna (Chotomów) Mega (MM4) 40 km 24.1 01:39:42
89.9%
89.9%
89.9%
89.9%
2018-03-18 Długosiodło Mega (MM4) 44 km 27.5 01:35:52
89.7%
89.7%
92.1%
92.1%
2018-08-13 Prostki ½Pro (MM4) 55 km 25.4 02:09:47
96.8%
96.8%
97.8%
97.8%
2018-08-14 Sypitki ½Pro (MM4) 55 km 35.2 01:33:51
99.9%
99.9%
100%
100%
2018-06-17 Piaseczno Pro (GM4) 62 km 27.9 02:13:27
94%
94%
98.1%
98.1%
2018-07-01 Brodnica Pro (GM4) 65 km 25.5 02:33:06
93.6%
93.6%
97.9%
97.9%
2018-07-29 Olsztyn Pro (GM4) 69 km 23.5 02:56:08
86.3%
86.3%
86.3%
86.3%
2018-09-23 Józefów Pro (GM4) 64 km 21.9 02:55:08
85%
85%
93.2%
93.2%
2018-09-29 Toruń Pro (GM4) 62 km 25.6 02:25:33
88.9%
88.9%
98.2%
98.2%
2018-05-13 Skierniewice Road Race Pro (GM4) 96 km 38.5 02:29:45
88.3%
88.3%
88.9%
88.9%
2018-08-15 Stare Juchy ½Pro (MM4) 45 km 29.9 01:30:13
95.7%
95.7%
98.1%
98.1%
2018-06-10 Głowno Gold Race Pro (GM4) 100 km 39.2 02:33:02
93.1%
93.1%
93.3%
93.3%
2018-04-29 Cisowianka Road Tour ½Pro (MM4) 49 km 38.8 01:15:43
98.7%
98.7%
99.8%
99.8%
2018-09-09 Rawa Mazowiecka Pro (GM4) 60 km 25.2 02:22:59
93.5%
93.5%
93.6%
93.6%
2018-08-26 Andrespol Pro (GM4) 62 km 24.1 02:34:40
95%
95%
100%
100%
2018-08-12 Ełk Pro (GM4) 64 km 21.6 02:57:50
87.3%
87.3%
96%
96%
2018-06-03 Dobrzyń nad Wisłą Pro (GM4) 66 km 27.1 02:25:56
92.8%
92.8%
99.5%
99.5%
2018-05-19 Kołacinek Pro (GM4) 53 km 28.3 01:52:13
94.4%
94.4%
98.4%
98.4%
2018-04-22 Ciechanów Pro (GM4) 64 km 24.9 02:34:07
91.1%
91.1%
91.2%
91.2%
2018-05-01 Puławy Pro (GM4) 67 km 22.5 02:58:38
87.8%
87.8%
95.5%
95.5%
2019-02-24 Długosiodło ½Pro (MM4) 40 km 22.6 01:46:25
84.3%
84.3%
84.3%
84.3%
2019-02-10 Mrozy (Jeruzal) ½Pro (MM4) 43 km 23.0 01:52:05
79.9%
79.9%
80.3%
80.3%
2019-01-20 Jabłonna - Chotomów ½Pro (MM4) 44 km 22.5 01:57:33
87.9%
87.9%
88%
88%
Starty: 0 z 231 (15720 km, 26 dni i 16 godz. 30 min. 35 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼
Rower - KROSS - Level B4
rama: Platinum Series Aluminium, w pełni hydroformowana - z d
widelec: RockShox Reba, blokada,
korba: Shimano Deore XT 44 - 32 - 22, Octalink
prze. przód: SRAM X.7
prze. tył: SRAM X.9
hamulec przód: Avid Elixir 1 (tarczowe, hydrauliczne), tarcze 160mm
hamulec tył: Avid Elixir 1 (tarczowe, hydrauliczne), tarcze 160mm
opona przód: Continental RaceKing 29 x 2.0
opona tył: Continental RaceKing 29 x 2.0
obręcz przód: Rapid 622 x 15
obręcz tył: Rapid 622 x 15
piasta przód: Bontrager
piasta tył: DT Swiss 370
szprychy:
dętki:
manetki: SRAM X.7 Trigger, 9 biegów
klamki:
kierownica: Bontrager Race Big Sweep, 620mm, 31.8mm
mostek: Bontrager SSR, 31.8mm, 10 st.
sztyca: Bontrager SSR 27.2mm
siodło: Bontrager Race
chwyty:
łańcuch: SRAM PG950, 11-34
kaseta: Sram PG950 11-32, 9 biegów
pedały: Shimano M505, spd
waga roweru: 0.00 kg
Witam Piszę wg umowy -> trochę po czasie ale zabiegany byłem, już nie ma tego pokoju 3 osobowego. Ja będe u jakichś znajomych, tak więc do zobaczenia w sektorze pozdrawiam
Paweł Lenart
2008-05-16
Piotrek nie moge znaleść Twojego maila - napisz mi to wyślę Ci zdjęcia z Otwocka i dzisiejsze dwa z Warszawy! pozdr. borovic - borovic@interia.pl
Wielki Szacunek i podziw dla Ciebie Nawet nie wiesz jak jestem Ci wdzięczny za to ze odesłałeś mi portfel . Napisz na gg: 1937672 lub zadzwoń 517147321, musze Ci się jakoś zrewanżować
Dawid Branny
2008-04-18
Nie nie- spoko. Zmienieli już- co innego coś im się pomyliło. Nie chodziło o awans ale o sam fakt. Pomylili się o 300 miejsc.
Siemka stary. Pomylili nasze chipy. Mam twój chip- miałęm dwie naklejki 220- a na niej naklejone 436 (czyli mój numer). Nie wiem, jak tak można powalic zawody. Kompletna dezorganizacja.

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy